Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Hesap Transferi Bilgi Merkezi Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hesap Transferi Bilgi Merkezi

    Hesap Transferi Bilgi Merkezi

    Selamlar CABAL oyunculari,

    Hesap Transferi ile ilgili yasanan sorunlarda size daha iyi yardimci olabilmek adina SSS (sikca sorulan sorular)’leri derledik.
    1. Nerede ve ne zaman Game Master’in hesabini ESTsoft’a transfer etmeliyim?
      A.Account Transfer Page (hesap transfer sayfasi)’ni ziyaret ederek talimatlari takib ediniz. Transferi yapabilmek için geçerli bir Game Master ID’sine ve sifresine sahip olmaniz gerekmektedir
    2. Game Master ID ve/veya sifremi unuttum
    A.Bize, Games-Masters servisi sirasinda almis olduklari ‘CABAL Oyun Hesap Sifirlama’ e-postasinin screenshot’ini saglayabilen oyuncularimiz, hesaplarinin sifreleri sifirlanarak, transfer islemine devam edebileceklerdir. Daha fazla bilgi için lütfen Account Transfer - Forgotten Password notumuza göz atiniz. Eger, ID ve sifrenizi hatilayamiyorsaniz ya da ‘CABAL Oyun Hesap Sifirlama’ e-postasinin screenshot’ina sahip degilseniz, üzülerek belirtiriz ki, size yardimci olamiyoruz.Önemli Not: Gerekli olan sifre, 3 Mart’da kapanmanin gerçeklestigi tarihte kullamakta oldugunuz sifre olacaktir. O dönemden sonra sifrenizi degistirdiyseniz, yeni sifre transfer sirasinda kabul edilmeyecektir. Screenshot ile ilgili olarak; açikça Hesap ID’isini gösteriyor sekilde olmalidir. Herhangi bir sahte (degistirilmis) screenshot bildirimi, alakali bütün hesaplarin kalici olarak banlanmasi ile sonuçlanacaktir.


    3. Benim CABAL Nakit’ime ne olacak?
    A.Games-Masters.com servsinde tüm oyuncularin alinmis ve mevcut olan ‘CABAL Nakit’ bakiyelerine itibat etmeye karar verdik. Hesap transfer islemini basari ile tamamladiginizda, eski dönemden kalan CABAL eCoin bakiyeleri bilgileri esit eCoin miktari olarak transfer edilecektir. Nakit bakiyenizi Item Magazamizda görebileceksiniz.

    4.CABAL Nakit’im nerede
    A.Kalan CABAL Nakit, eCoin formunda hesabiniza geçecektir. Nakit bakiyenizi Item Magazamizda kontrol edebileceksiniz.

    5.Premium Servisime ve Süreli itemlerime ne olacak?
    A. Zaman, süreye dayali servis itemleri üzerinde normal olarak ilerlemekteydi, Premium Servis ve Kutsama Tasi gibi: zaman uzunlugu aralik boyunca zalmaya devam etti.
    Yasanan kaybi telafi etmek için, bu tür tüm itemlere 15 günlük bir uzatma ekliyoruz ki bu tüm yeni açilan tüm servislere uygulanacaktir. 15 gün ilave süre, süreli tüm itemlere, hesap transferinden itibaren degil servisin açildigi gün itibari ile uygulanacaktir. Ne kadar erken transferi tamamlarsaniz, o oranda süreli itemleri kullanma sansiniz olacaktir.
    Kostümler ve kutsama bonculari gibi süreli itemlerin yenilerini nakit envanterinize gönderecegiz. Nakit envanterinizdeki süreli itemlerin, kalan süreleri kapanmanin oldugu tarihten sonra kalan sürelerine dayanacaktir. Kalan sürelerin hesaplanmasinda ortalama bir hesap yapiyoruz. (Maksimum 15 güne kadar)

    6.Hesap transferinden sonra oyuna ulasamiyorum.
    A. Manuel yamayi uygulamadiginiz takdirde sahip oldugunuz Game-Masters CABAL kullaniciniz ESTsoft CABAL ile çalismayacaktir. Eger Game-Masters CABAL kullaniciniz güncel ise, Manual Patch (manuel yama)’i uygulayarak kullanicinizi, ESTsoft’un yeni Avrupa CABAL Online servisine uyumlu hale getirebilirsiniz. Aksi takdirde ESTsoft’un Full Client (Bütün kullanici)’ini indirmeniz gerekecektir. Eger hala sorun yasiyorsaniz, lütfen full transfer checklist (Tüm Transfer Kontrol Listesi)’i kontrol ediniz.

    7. Benim oyun bilgilerim en son halinde degil.
    A. Tüm oyun bilgileri, karakterler, envanter, itemler, Alz ve CABAL Nakit dahil olmak üzere, 3 Mart saat 08:00 (GMT+0) halinde korunacaktir. Bu demek oluyor ki, malesef söz konusu tarihten sonra fakat 4 Mart’daki kapanis öncesindeki degisiklikler ve edinilen itemler, kaybolacaktir.

    8. Transfer sayfasinda ‘Hesap Dogrulama Basarisiz Oldu’ uyarisi aliyorum
    A. Transfer yapabilmek için dogru Nation Code (ulus kodu)’yi seçtiginize emin olunuz ve geçerli bir Game Masters ID ve sifresine sahip oldugunuza emin olunuz.

    Saygiler

    CABAL Destek Ekibi
    Last edited by [GM] Snakebyte; 07-30-2014, 12:59 AM.
Working...
X